Alla inlägg under mars 2011

Av Therese - 31 mars 2011 18:18

Japp efter en jobbig dag igår med mycket tankar har jag laddat om lite.. Blev på bättre humör på kvällen tack vare en snäll vän! E så glad att jag har vissa människor i mitt liv! Tack för att ni finns.


Idag har jag haft praktik 7-16, min näst sista dag! Har haft en bra praktik och speciellt sista veckan har varit kanon. Vi gorde sista bedömmningen idag och jag är godkänd. I morgon e sista dagen och de känns både bra och inte.. men men vem vet vart framtiden bär iväg kanske hamnar där framöver =)


Efter praktiken hämtade jag barnen på dagis och vi gick hem till Rikard och jag var kvar där tills nyss. De ska sova där då jag börjar 7 i morgon och vill inte att de ska behöva gå 10 timmar på dagis så de sover hos honom och sen lämnar han dem till 10 och sen hämtar jag dem när jag slutat.


I helgen e det barnens pappahelg så jag hoppas att jag får besök av Magda i morgon kväll så vi kan titta på Paranormal activity 2 och dricka lite vin! På lördag kommer bästa Mari och vi ska ha en mysig tjejkväll! Love it!


Nu ska jag snart skölja ur hårfärgen ur håret och se om jag blev fin!

Puss

Av Therese - 30 mars 2011 19:44

Många gånger har jag önskat att det kunda vara annorlunda! Att jag kunde ändra mina känslor! Det var ju inte det här jag ville, det va rinte såhär jag planerat min framtid. Men ja kan tyvärr inte det.


Det som är mest jobbigt är dock att jag inte får något stöd av vissa som jag hade hoppats på att få stöd ifrån. Det känns som om folk tycker : Ja men vadå det var ju ditt val så vad fan e du ledsen för!?


Vissa dagar är lättare än andra men ibland kommer de här jäkla dagarna då det känns fördjävligt. Då jag bara vill somna och inte vakna. Det var inte såhär mitt liv skulle bli!


Jag har nog aldrig i hela mitt liv kännt mig så ensam och det e ingen kul känsla. Jag e också så otroligt trött. trött på alla måsten och trött för att jag inte kan/får sova om nätterna. Mitt i allt ska man orka med praktik, skola och barnen.


Vill inte, orkar inte!

Ovido - Quiz & Flashcards