Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Min lillsessa

Av Therese - 11 april 2011 20:56

Usch för alla dessa eviga sjukdomar. Var hemma med Filippa i torsdags för att hon hade feber. Idag lämnade jag henne på dagis och fick världens dåliga samvete när jag hämtade henne på dagis. Hon såg helt förstörd ut stackaren, snoret sprutade och hon var kanonröd på kinderna och runt munnen. Hon blir hemma idag och antagligen på onsdag. Sen hoppas jag på att hon kan gå på torsdagen så man kan plugga ifatt det man missar i morgon.


Idag fick jag tillbaka provet vi skrev förra veckan som jag trodde inte gick bra! Jag fick MVG- på det! jag e sååå duktig fast jag själv inte kan fatta det! har fått skäll av min lärare på grund av att jag jämt tror att jag inte kan. Så får väl skärpa mig!


Får ställa in min tripp till Norrköping som jag hade tänkt för påskveckan. Ekonomin finns inte till det Tyvärr! Hade verkligen sett fram emot att träffa alla speciellt den nya familjemedlemen Milo!


Nu ska jag vara social och prata med min mamma istället för att skriva hon tycker inte att jag e så rolig hehe. Kram och godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 januari 2012 18:48

Nytt år nya möjligheter. Jag hoppas att detta år blir bättre än det förra!   Mamma var här några dagar runt jul. Hon kom på torsdagen den 22 och vi firade jul tillsammans. På juldagen åkte vi för att möta Jasons pappa i riddarhyttan och vad hände...

Av Therese - 20 december 2011 09:19

Igår saknade jag barnen ngot fruktansvärt då de haade sovit hos  Zandra och björn och fick vara där medan jag var på min första Introdag. Tusen Tack snälla ni/du! Åkte dit och fikade lite när jag kom hem och hämtade mina tjejer.   Nu har jag och ...

Av Therese - 18 december 2011 11:20

Ja nu e det slut efter 1½år i en underbar klass. Vi hade avslutning i fredags med lärarna. Sen på kvällen hade vi fest hemma hos Lena och Pratana lagade Thaimat som var sååååå god! Vi åkte hem vid halv ett men det tog sin lilla tid att komma hem då v...

Av Therese - 9 december 2011 21:42

  Hanna, Tuva och Filippas snögubbe!     Tuva hjälper lilasyster   Tuva åker men det var bra svårt i den våta snön   Vi har haft en riktigt mysig dag som började med att båda barnen och jag låg i sängen och tittade på barnprogram i...

Av Therese - 8 december 2011 17:22


 Det var väldans lång tid sen jag skrev något senast men har inte direkt haft varken tid eller energi till att skriva. Dagarna har gått ut på att gå i skolan och barnen och läxor och allt annat man gör varje dag hehe.   Nu är det bara 8 dagar kva...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards