Direktlänk till inlägg 8 december 2011

Tillbaka med fritid =p

Av Therese - 8 december 2011 17:22

 Det var väldans lång tid sen jag skrev något senast men har inte direkt haft varken tid eller energi till att skriva. Dagarna har gått ut på att gå i skolan och barnen och läxor och allt annat man gör varje dag hehe.


Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag står där med mina betyg och mitt diplom. Måste erkänna att det känns lite dubbelt. Klart att det är kul att vara färdig med skolan men samtidigt vet jag att jag kommer sakna många i klassen och dessutom är jag livrädd för att möta den nya vardagen som jag inte har en aning hur den ser ut. jag ska jobba lite över jul så mkt vet jag men sen då!? det e det som skrämmer mig ovissheten.


Andra saker har också ändrats sedan sist. Im in love again!   Nu väntar jag bara på att allt ska ordna till sig praktiskt med allt. Men det är inte så mycket upp till mig.


Barnen har hunnit blivit 2 och 5 år. det går fort, för fort. d utvecklas fort med allt som tillhör det, trots, kunskap osv. Filippa har dessutom en egen trots plus att hon härmar ALLT Tuva gör. Mina små gull! skrattade ganska mkt åt Filippa idag då hon satt och spelade wii med mig o sa åt gubben "hoppa, fattaj inte!" det lät så gulligt speciellt med tanke på att hon hade den dosan som inte fungarade.


Nu ska jag fixa lite kvällsmat till mig och tjejerna och sen väntar vi in pappa som ska komma och få smaka på tjejernas pepparkakor som de bakade idag. Skriver förhoppningsvis mer i morgon om jag nu råkar komma ihåg det hehe. Kram på er

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 januari 2012 18:48

Nytt år nya möjligheter. Jag hoppas att detta år blir bättre än det förra!   Mamma var här några dagar runt jul. Hon kom på torsdagen den 22 och vi firade jul tillsammans. På juldagen åkte vi för att möta Jasons pappa i riddarhyttan och vad hände...

Av Therese - 20 december 2011 09:19

Igår saknade jag barnen ngot fruktansvärt då de haade sovit hos  Zandra och björn och fick vara där medan jag var på min första Introdag. Tusen Tack snälla ni/du! Åkte dit och fikade lite när jag kom hem och hämtade mina tjejer.   Nu har jag och ...

Av Therese - 18 december 2011 11:20

Ja nu e det slut efter 1½år i en underbar klass. Vi hade avslutning i fredags med lärarna. Sen på kvällen hade vi fest hemma hos Lena och Pratana lagade Thaimat som var sååååå god! Vi åkte hem vid halv ett men det tog sin lilla tid att komma hem då v...

Av Therese - 9 december 2011 21:42

  Hanna, Tuva och Filippas snögubbe!     Tuva hjälper lilasyster   Tuva åker men det var bra svårt i den våta snön   Vi har haft en riktigt mysig dag som började med att båda barnen och jag låg i sängen och tittade på barnprogram i...

Av Therese - 16 maj 2011 20:47

Drömde den underbaraste dröm häromnatten och om jag vill att någon dröm ska vara sann så är det den! =)   I dag är det måndag igen vilket innebar att väcka två trötta barn men mamman var nog tröttast.. Filippa höll mig vaken till 3 i natt och klo...

Ovido - Quiz & Flashcards