Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Hektiska dagar!

Av Therese - 1 maj 2011 20:51

Jag har nog inte förstått att dygnet bara har 24 timmar. Jag e jämt stressad för att hinna med det jag planerat in. Det är inte bra men men så är det! Jag har haft besök av Nettan och Jason och sen bara Nettan denna helg. Det har varit så skönt att ha någon att prata med på kvällarna! Tack snälla Nettan för att du hjälpt mig massor här hemma och för att du deltog i mina toiga ideer med tuvas rum och för att du själv kom med ideer! Love You!


Igår firades valborg men några av de bästa!! Nettan så klart, Steffy, Mika, Eva och Cliff senare även fler och till slut blev det Pizzan. Vi grillade och sen satt vi uppe hos mig ett tag. På pizzan var det väl som vanligt. Jag förstår inte att man nästan alltid vet hur en kväll ska sluta här i Virsbo. Nästa år får valborg bli i Norrköping om jag får möjlighet! Lilla Tuva var ledsen då det inte blev någon eld för att det blåste för mycket men men så är det... Tråkigt för alla som gick dit bara!


Nu ska jag fortsätta titta lite på fenomen. Sen ska jag lägga mig och antagligen fundera en massa innan jag lyckas somna! Jag e hopplös! Kram till alla! Usch vad jag vill kramas =( Barnen sover så får väl bli kudden! =P

 
 
Nettan

Nettan

1 maj 2011 21:11

Kudden är bra till mycket =P (Gnäller tillexempel inte alltför mycket om man skulle råka dregla på den)

<3 dig, min fina!

http://www.19nettan84.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 2 januari 2012 18:48

Nytt år nya möjligheter. Jag hoppas att detta år blir bättre än det förra!   Mamma var här några dagar runt jul. Hon kom på torsdagen den 22 och vi firade jul tillsammans. På juldagen åkte vi för att möta Jasons pappa i riddarhyttan och vad hände...

Av Therese - 20 december 2011 09:19

Igår saknade jag barnen ngot fruktansvärt då de haade sovit hos  Zandra och björn och fick vara där medan jag var på min första Introdag. Tusen Tack snälla ni/du! Åkte dit och fikade lite när jag kom hem och hämtade mina tjejer.   Nu har jag och ...

Av Therese - 18 december 2011 11:20

Ja nu e det slut efter 1½år i en underbar klass. Vi hade avslutning i fredags med lärarna. Sen på kvällen hade vi fest hemma hos Lena och Pratana lagade Thaimat som var sååååå god! Vi åkte hem vid halv ett men det tog sin lilla tid att komma hem då v...

Av Therese - 9 december 2011 21:42

  Hanna, Tuva och Filippas snögubbe!     Tuva hjälper lilasyster   Tuva åker men det var bra svårt i den våta snön   Vi har haft en riktigt mysig dag som började med att båda barnen och jag låg i sängen och tittade på barnprogram i...

Av Therese - 8 december 2011 17:22


 Det var väldans lång tid sen jag skrev något senast men har inte direkt haft varken tid eller energi till att skriva. Dagarna har gått ut på att gå i skolan och barnen och läxor och allt annat man gör varje dag hehe.   Nu är det bara 8 dagar kva...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards