Alla inlägg under april 2011

Av Therese - 4 april 2011 20:13

Hej och hå! Jag e helt slut efter denna dag! Gick upp klockan 7 och gjorde i ordning barnen för dagis och sen var det bara att gå hem och plugga. Har prov i morgon och det har blivit en himla massa timmars pluggande! Tog dock en paus och städade lägenheten lite snabbt en timma. Sen var det dags att hämta flickorna från dagis. Rikard kom upp precis innan jag skulle gå då han skulle hjälpa mig och förhöra mig. Det gick ju inget vidare så nu börjar jag bli lite orolig men men kan iaf inte göra mer än mitt bästa i morgon. Det går som det går. Hoppas att Magda kommer snart och förhör mig en gång till. Sen blir det sängen då vi ska upp tidigt i morgon. Blir en lång dag för tjejerna på dagis men men vad ska man göra!?

Ha det bra då allahopa!

Av Therese - 3 april 2011 11:02

Har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn denna helg har varit fullt upp. I fredags var det sista dagen på praktiken och efter att jag hämtat barnen på dagis gick vi upp till Rikard och jag drack kaffe innan jag lämnade barnen där. min fredag kväll bestod sedan av besök och film och sen mer besök och lite vin! Det var riktigt trevligt!


Lördagen började med att jag barnen och R åkte ner till gammelby och hälsade på. Sen var tuva och jag ute och cyklade en liten stund med betoning på lite. hon ville in och då gick jag hem till mig och duschade och bjöd in mig på kaffe hos grannen! Vid 16 kom min Mari och vi hade en twinight och åt mat, fixade naglarna och babblade och drack lite mer vin.


Nu har Mari precis åkt hem och jag ska ta tag i hemmet lite innan jag ska iväg och få massage och sen kommer mina Barn hem =) saknar dem så när de e borta! I morgon börjar skolan och det blir lite längre dagar på dagis igen men men snart e det sommar och då kan vara tillsammans MYCKET!


Ha en bra söndag alla! Kram


Nu ha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards