Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Therese - 2 januari 2012 18:48

Nytt år nya möjligheter. Jag hoppas att detta år blir bättre än det förra!


Mamma var här några dagar runt jul. Hon kom på torsdagen den 22 och vi firade jul tillsammans. På juldagen åkte vi för att möta Jasons pappa i riddarhyttan och vad händer då?? jo bilen går sönder igen.. Jippie!! men men nu rullar den för tillfället igen hehe. Mamma åkte hem igen på torsdagen den 29 och vi passade på att låta barnen handla för sina julklappspengar och sen fick jag mig bland annat en ny matta ♥


Jag jobbade nyårsafton och nyårsdagen men nyåret firade vi in med alla på Tallåsvägen! =) det var mycket trevligt och lite dramatiskt hehe. dock var jag väldigt trött och det märktes nog tyvärr lite då och då. Idag har jag bara varit. har tvättat 3 maskiner och föortsätter med det i morgon. I morgon kväll går jag ut på mmin första intronatt.. ska bli spännande =)


För en stund sedan blödde Filippa, då har Tuva klättrat upp och hämtat deras glasänglar som jag 100 gånger sagt att de inte får leka med men de hade de gjort och den ena hade gått sönder. som tur var inga stora skador men hade kunnat bli så nu hoppas jag att de lärt sig något. och den hela ängeln står högt uppe igen.. Tur bara att man hörde klirret så man han dit innan det blev värre.


Nu ska jag ta och göra mina busungar iordning för natten sen tror jag vi ska mysa en stund innan det blir sängen.

Natti natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards