Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Therese - 9 oktober 2009 23:04

Idag fick jag sovmorgon. Sov till halv tio o gissa om det var skönt! Jag gick upp och började städa det som blev kvar från igår mitt i avbröt jag för frukost som Rikard dukat fram! Skönt att ha det städat igen men det dröjer inte länge innan det e dag sigen hehe. När jag var klar tog jag ett bad med Tuva hon tyckte det var kul att få tvätta mitt hår även om jag inte uppskattade allt vatten i ansiktet men men vad gör man inte!?


Tuva, Filippa och jag tog en promenad till affären och köpte mys till kvällen. Det gick någolunda bra! =)

När vi kom hem fixade jag middag. Kött, klyftpotatis och sås. Mums vad det blev gott. Tuva ville ha korv istället för kött så det fick hon! Nu på kvällen blev det mys men godis och chips o cola. Nu sover hon sedan ett bra tag tillbaka. Jag och pigga Filippa har tittat på idol. Blev inte riktigt som jag hoppats men men. Man kan ju inte alltid få som man vill! Nu ska jag fixa lite på min farm på facebook =) Natti!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards