Alla inlägg under oktober 2009

Av Therese - 2 oktober 2009 18:23

Idag har vi haft en trevlig dag tillsammans med farmor. Hon kom hem till oss vid tio tiden och vi drack lite kaffe och pratade. Sen körde Tuva lite med sin farmor och de lekte. Jag fixade lite mat som vi åt. Korvstroganoff och ris blev det! Vid två skulle farmor gå o titta på Elvira när hon red så barnen och jag följde med. Tuva tyckte Elvira var duktig! =) Efter en liten stund beslutade vi oss för att gå hem för det blev väldans kallt att bara sitta där. Vi gick hem till farmor och fick kaffe och god äpplekaka! Vi stannade där en bra stund! Tack för idag!


När vi kom hem kom jag på att jag var tvungen att åka ner till affären så Tuva och jag åkte ner. Hon fick sig en ponnytidning och med den följde en ponnyplånbok ssom jag även stoppade lite pengar i. Hon e lite stolt över det! Så köpte vi även mys till kvällen då det blir Idol! =) Ska även kika över till Anna sen och hämta lite grejor. Hoppas min karl e snäll och masserar min rygg. Har så ont o vill även pröva min nya massage olja som ska vara bra för tankspridda människor (det vill säga mig) =) Kanske kan hjälpa inte för att jag tror att det fungerar men hoppas ´kan man ju alltid. Nu ska jag gå o umgås med min fina familj! =) Ha de fint och tack än en gång för idag farmor! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards