Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Therese - 2 mars 2010 18:13

Fy f-n för bilar säger jag... Vi skulle åka iväg och gratta Magda föruti dag och kommer ner till bilen och spänner fast alla barnen och så ska jag starta bilen.. Inte ett skit händer. Fatta ju att det var batteriet.... Kollade om jag klantat mig och hade haft något på men inte.. Aja vi ringde till snälla Lasse som kom och startade bilen med startkablar. Bilen fick stå och gå ett tag och vi åkte till affären och jag sprang in för att handla. Rikard satt kvar i bilen med motorn igång. Tordes inte stäng av den.


Vi var hemma hos Magda 1 timma senare än vad vi skulle ha varit. Men men vi kom dit iaf och fick fika och tårta.. det var gott det! det var absolut inga problem att starta bilen när vi skulle hem.. Skumt!  På vägen hem stannade vi och hämtade bröd som vi fick av snälla Jenny och Ronny! Det ska vi provsmaka nu snart!


I morgon kommer min dator hem till mig Tjoho vad glad jag blir då! Ska även till fagersta och arbetsförmedlingen i morgon.. Hoppas bara att bilen startar!


Nej nu e det dags för lite kvällsmat! Ha det bra alla vänner, och ni andra också =)

KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards