Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Therese - 4 mars 2010 14:42

Igår var vi i Fargesta då Rikard skulle till arbetsförmedlingen Jippie! Barnen och jag lämnade av honom där utanför sen åkte vi hem till Emil och drack kaffe och tittade på deras lilla mirakel. O så lik mamma pojken var =) Det blir inte så ofta man hälsar på dem men det e trevligt varje gång! =)


När vi kom hem fixade jag mat för vi alla var väldans hungriga. Efter det gick jag på promenad runt stallet med Anette.. Det var skönt men lite kallt om ansiktet! När jag kom hem ringde Anna och frågade om inte vi ville komma och äta äpplepaj.. Det tackade jag inte nej till! Tuva och jag gick ner dit för Filippa var inte på något bra humör och hon var trött.


Vi blev kvar där Länge!! =) äpplepajen var god och sällskapet trevligt... Barnen lekte såååå fint tilsammans. När vi skulle gå hem så kom den roliga biten där Tuva skriker hysterisk och inte vill hem.. Anna sa då att vart ska du sova då Tuva.. golvet går bra svarade hon.. Har du kudde och täcke frågade min knas! Haha ibland blir man lite full i skratt.. Men nu iaf så har jag bestämmt att kompisar får komma hit och leka för jag orkar inte  varje dag bråka med henne när vi ska hem.. Det tar på krafterna något enormt.


Tuva har verkligen fått ett hett humör och det är inte alltid så kul.. Menmen det är väl ett steg i hennes utveckling men ibland önskar man att man hade mer ork än vad man har till de eviga fajterna! Det bråkas om ALLT just nu...Ser fram emot när denna trots slutar men jag undrar vad som ska komma då =P hehe.


Idag har jag varit seg som attan. Ville inte baka bullar men var tvungen och nu står den sista plåten i ugnen så jag gjorde det iaf! I morgon bakar jag resten som jag ska för idag vill jag bara vara i den mån man kan! Kanske får besök sen.. Hoppas på det iaf!


Nej nu ska jag ta hand om mina sista bullar hehe.. Ha en fin dag allihopa! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards