Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Therese - 7 mars 2010 10:38

Dagen igår började med att stackars Rikard fick gå upp med en pigg liten Filippa klockan 6. Hon tyckte inte att hon skulle sova mer vilket hon hade behövt då hon var vaken två gånger på natten. Jag fick ligga kvar till strax innan nio då jag gick upp och började göra tårtor. Förmiddagen flöt på ganska fort och helt plötsligt kom mina första gäster. Jag fick Zumba av Anna, Magda, Anna och Min karl.. Så nu ska Tuva och jag börja dansa här hemma! Kollade igenom en av skivorna igår och det ser RIKTIGT kul ut. Kommer nog vara jobbigt i början innan man kommer igång dock. Första passet tänkte jag ta i eftermiddag!


Sen kom Björn med familj och barnen fikade lite och sen lekte de vilt hehe. Kul med mycket barn men man hade ju kunnat tro att det var barnkalas och inte 25årskalas haha. Snart kom även Jenny med familj och Barbro. Jag fick Presentkort på H&M, och fina LILA blommor. Jag älskar lila! Tack alla ni som kom och gjorde min dag minnesvärd! I övrigt har jag fått pengar av min släkt och far. Ska även få böcker av min karl.. Måste bara invänta pengar igen! =)


Björn, Zandra och alla barn blev kvar efter att de övriga gick hem. Rikard och Björn åkte till Fagersta för att hämta Kina mat och jösses vad gott det var det jag beställde. Tuva tyckte det var lika gott hon för hon åt upp först av alla barn och det tror jag aldrig har hänt. När de åkte hem var det natti natti för våra barn och de somnade fort! Tack för en trevlig kväll. Betty blev glad när de åkte hem för hon hade fått spendera tid i vårt sovrum vilket hon iof verkade trivas med men hon var lite sällskapssjuk.


Nu ska jag lämna över datorn till min karl och snart ska jag börja göra oss iordning för Tuva har ridning kl 14.15 Ha en bra söndag! KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards