Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Therese - 13 mars 2010 21:57

Ja en vecka med datakrångel och mycket att göra!


Igår var det meningen att jag skulle ner till pizzan och ta några kalla med två vänner. En annan vän ville också följa med och tur var väl det för ena vännen hamnade i Ramnäs o hon visste inte att jag skulle med eftersom det var meningen att Rikard skulle åka och handla med sin bror igår men det blev uppskjutet till idag i stället. Den andra kom inte hon heller.. Men ner till pizzan kom jag och tog en och sen gick vi hem igen och jag gick hem till mig och åt chips och kollade på supernatural. Så blev det med den kvällen! Blev på riktigt dåligt humör av många anledningar under dagen! Suck mmitt humör e väl inte det bästa just nu överhuvudtaget! Vill våga mer!


Idag åkte hela familjen ner till Zandra och Björn och Rikard och Björn åkte in till stan för att handla. Tack för korv med bröd och en trevlig dag! Vid strax efter 15 var de klara och vi åkte vidare till Jenny och Ronny där vi åt tårta  som jag fått av ica maxi i födelsedags pressent! Vi hade en trevlig stund även där innan det var dags att åka hem och natta barnen!


Som sagt jag är INTE på det bästa humöret just nu och jag har enligt både mig och andra ganska goda skäl till det. Jag förstår inte hur folk tänker ibland och jag e såååå jävla trött på att bli besviken och att inte känna mig uppskattad som vän. jag har några få och jag hoppas verkligen att ni vet vilka ni är. Jag hatar mig själv för att jag e så jävla feg och inte törs säga ifrån. Vad jag är rädd för vet jag inte... Jag e ju inte rädd för att förlora vänskapen för enligt mig finns det inte mycket kvar... Jag e för trött på allt för att orka kämpa om allt... Jag vill åka långt bort och bara ha min familj/släkt (räknar även min karls släkt till min hoppas det e ok =P) att bry mig om! Gå i ide skulle också vara skönt!


Skit samma jag kan inte göra så mycket.. Det är som det är... Tror jag ska stänga av min telefon... Finns ju andra sätt att nås på! och är det akut har även min karl en telefon!


Ha det bra alla mina VÄNNER! Ni som finns där i vått och tort! Tack till min bästa vän och sambo också! Älskar dig!

Kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards