Alla inlägg den 1 december 2009

Av Therese - 1 december 2009 19:55

Jag e så trött på att försöka få folk att förstå! Jag är en människa med känslor och ett liv. Men det verkar inte vissa förstå. Orkar inte hela tiden bli sårad. Som jag skrev för några dagar sen så antingen kommer jag ta upp det eller så anser jag bara att de inte är värda att lägga min tid och energi på. Varför ska jag lägga tid och energi på folk som fortsätter att såra och såra. Jag orkar inte vara ledsen längre. Lovar jag håller jag det om inte något superviktigt kommer i vägen vilket typ aldrig händer. Men det är bara att inse. Man är inte en viktigt person då hade man haft folk som lyssnar och bryr sig o inte snackar en massa gojja!


Nog om det. Idag försov jag mig en timma. Jag skyndade att göra iordning flickorna och gick med Tuva till dagis. När jag kom hem igen gav Rikard Filippa mat och sen var det dags att åkta till banken i Fagersta. Vi öppnade ett konto åt mig där. Känns bäst att ha allas konton på samma bank.


När vi kom från Fargersta åkte vi ut till Lasse och drack kaffe. Där blev vi kvar ända tills det var dags att hämta Tuva på dagis. Jag gick och hämtade henne och där mötte jag en av barnens mamma som jag stod och pratade med en snabbis. Tuva hoppade sönder isen på vattenpölarna på vägen hem.


När vi kommit hem fixade jag paketen som jag skulle skicka iväg och så åkte jag och Tuva ner till affären. Hon hittade två röda julklockor som hon ville ha som julpynt i sitt rum o det fick hon. Köpte även tomteluvor åt flickorna.


När vi kom hem ritade Tuva medan jag gjorde mat. När maten var nästan färdig satte jag mig och gav Filippa lite majs och potatispure. Mums vad det var gott. Sen var det vår tur. Köttfärslimpa, potatis och sås. Mums sa vi om det! Sen spelade vi lite Mario Kart  och nu är det dags för kvällskaffe =)

Ha det bra Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards