Alla inlägg den 30 december 2009

Av Therese - 30 december 2009 01:03

Haha ja jag har blivit riktigt dålig på detta! Vet inte vart tiden tar vägen! Julen har iaf varit bra. Min mammaär här nu hon kom tre dagar innan julafton och stannar till någon gång efter nyår. Tuva fick besök av tomten och hon fick mycket fint i sina paket. Även Filippa fick sig en massa paket som hon gärna ville äta upp hehe.


I går natt var en riktigt jobbig natt! Våran älskade Betty skulle ha kattungar men det resulterade i 4 stycken döda missar. Gissa om jag var glad att mamma var här då. Efter att hon kämpat med att få ut två döda missar kände jag mig helt avstängd. Usch vad et var jobbigt att behöva lägga in katt efter katt i frysen i väntan på att man kan gräva ner dem.


Tuva frågade om Betty skulle få sina bäbisar och lilltjejen blev ledsen när jag förklarade att bäbisarna mådde inget bra så nu ä de i himlen. Men mamma sa hon jag vill ju ha betty bäbisarna. Och det vill jag med. Men trots allt så är jag glad över att Betty verkar vara ok iaf!


Igår hade jag ljusparty och det kom en hel del folk. TREVLIGT! Nu väntar jag bara på ljusen så att man kan få pröva lite nya dofter! =)


Ikväll har jag börjat sätta i löshår. Hoppas att det blir bra så man kan ha långt hår ett tag. Skulle nog dock behöva klippas till så det passar ihop med resten av håret. Vet bara inte vem!? Får väl fråga mamma i morgon om hon törs! =)


Nej nu ska man väl kanske krypa ner och försöka sova men det kan bli svårt efter två nätter av katt vak. Ha det fint alla och gott nytt år ifall jag inte skriver något innan det e dags! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards