Alla inlägg den 2 december 2009

Av Therese - 2 december 2009 17:39

Ja dagen började inte så bra med slutar dessto bättre! Vi försov oss IGEN och jag var så trött när jag vaknade att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Det var lite problematiskt när jag skulle sätta upp håret på TUva så det fick bli en enkel tofs idag hehe. Rikard givk och lämnade henne för jag hann inte göra mig iordning. När han kom hem låg jag visst o sov på soffan. Jag vaknade inte fören halv ett och gissa om jag blev chockad. Jag hade inte hört något.


Rikard gick även och hämtade tuva och vi fikade lite när hon kom hem. Sen blev det lite fart på mig nu har jag tvättat, dammsugit lägenheten och plockat undan. Gick även bort till en tjej som jag fick en ny stol till Tuva från Tack så hemskt mycket! När jag kom hem var maten klar så vi åt. Nu har Rickard stuckit iväg för att spela lite. Så nu ska jag mysa lite med barnen! Kram



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards