Alla inlägg den 9 december 2009

Av Therese - 9 december 2009 19:32

I lördags fick jag chansen att följa med till Ullared och den tog jag med glädje. Jag har tjatat hela året att jag vill dit men tillfälle har inte getts! Så frågade min svägerska om jag ville följa med och det ville jag verkligen! Tack för en mycket trevlig resa! Vi for iväg vid två på natten och det blev några stopp. Första biten var det inget svårt att vara vaken men ju mer klockan blev desto jobbigare blev det så jag sov en stund. När vi var framme visade det sig att vi fick stå i kö för att komma in. Första gången jag behövt det. Men efter 1 timma i kö så var vi inne och började shoppa! Jag började med det rikard skulle ha opch jag hittade jeans och en jacka till honom. Sen blev det baravdelningen (där jag spenderar mest tid). Hittade lite kläder till min gudson och en hel del till Filippa till sommaren. Hittade en del byxor till Tuva man tröjor var det ont om. Sen blev det julavdelningen där Filippa fick en ljusstake till sitt rum och så hittade jag jättefina och billiga tomtar! Hittade även lite leksaker till Tuva som hon ska få i julkapp!


Jag gick o letade efter lakan till allas sängar och sen var det dags att gå o tömma vagnen. Alla möttes vid bilen och vi passade även på att äta mat medan vi var ute. Sen sprang jag in en stund till och handlade det sista bla Rikards julklappar =)Som sagt tack för att jag fick följa med och tag för allt trevligt sällskap til alla som var med! =)


Under de dagar som varit denna vecka har det inte hänt så mycket. Jag har problem med magen igen och det e inte alls kul! Vi var hem till en vän igår och barnen fick leka medan vi babblade det var trevligt och vi gör det alltför sällan!


Nu är rikard iväg och Tuva ligger i sängen och Filippa är klarvaken så det blir väl lite mamma Filippa mys idag! =) Ha det  fint alla! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards