Alla inlägg den 12 december 2009

Av Therese - 12 december 2009 17:02


 

Vår söta tjej

  

Min sessa!


Igår började vi dagen med att åka hem till Rikards bror och fru. Rikard och B åkte till Fagersta och besiktade våran bil. Något som jag vägrar göra. Denna bil får mig att få ont i magen och jag trodde inte att den skulle gå igenom men det gjorde den! =) Under tiden var jag och barnen kvar hemma hos dem och pratade och fick hjälp av Z med att fixa Tuvas hår inför Luciafirandet som var på eftermiddagen! Trevligt och tack för att vi fick vara där medan de åkte iväg!


Vi åkte hem och åt Kinaamt som Rikard hade köpt med sig hem. Det var inte dumt! =) Sen klädde jag in Tuvas Luciakrona och strök ett linne till henne. Sen vad det bara att göra sig iordning och så gick vi till skolans matsal där vi skulle få se vår guldklimp sjunga!


Hon var SÅÅÅ duktig vår stora tjej och hon sjöng för full hals. Som vanligt fick jag inte några bra kort utan det fick jag först efter att de sjungit klart! Så söt var min lilla lucia =). Vi fikade lite och sen gick vi hem.


Kvällen bestod av lite mys och Idolfinal och rätt person vann för en gångs skull! Hoppas bara att det inte blir  som med de flesta andra vinnarna som man inte hör något av. En av jurymedlemmarna sa på audition att han kunde ge sin högra arm för Eriks röst ch det skulle jag med kunna. Han e helt fantastisk!


Idag har vi inte gjort så mycket förutom att Farmor var här och fikade och lekte med Tuva en stund! =) Mycket trevligt! Nu ska det ätas middag och sen blir det nog inte mycket med idag heller =) Ha det bra allihopa. Kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards