Alla inlägg den 3 december 2009

Av Therese - 3 december 2009 14:20

Dagen började med att jag INTE försov mig =). Jag hoppade in i duschen och sen gjorde jag iordning Tuva för dagis. När jag lämnat henne gick jag hem och gjorde iordning Filippas. Sen gick jag och skrapade bilen. Usch vad jag avskyr denna årstid! Filippa och jag åkte och hämtade farmor Barbro och vi åkte iväg till Fagersta. Först stannade vi vid banken. Barbrop skulle ta ut pengar och aven jag hämtade ut pengar.


Sen åkte vi hem till Anette som vi skulle köpa en bilbarnstol av. Den var jättefin! Vi fick kaffe och vi satt och pratade länge tror klockan var närmare 12 när vi åkte därifrån. Länge sen jag träffade henne så det var riktigt trevligt!


Vi åkte därifrån till Lidl och handlade mjölk och bröd. Sen var vi tvugna att ha kattsand så det blev ett besök in på djuraffären. Blev även en sväng in på pikaboo där jag handlade en ram, våtservetter och tofsar till Tuva.


Ikväll ska jag hem till Magda på ljusparty. Ska bli kul och båda barnen ska följ med. Tuva hörde när Anna och jag pratade om det så jag lovade henne att hon skulle få följa med.


Nej nu ska jag ta och göra det som behövs här hemma. =) Ha det fint kram!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards