Alla inlägg den 1 september 2010

Av Therese - 1 september 2010 20:00

Nu har jag inte skrivit här sen 31a maj.. ILLA! Jag har helt enkelt inte haft tid. Har jobbat hela sommaren så när jag var hemma blev det verkligen inte tid för batt sitta vid datorn o glo. Fattar inte hur en del får ihop det men men de har väl sina knep. Jag håller på o går på knäna snart! I sommar var det som sagt jobb och när jag var hemma var det mängder att göra. Har börjat sälja Oriflame (är någon intresserad så hojta till) och även det tar lite tid ibland =) jag jobbade sista dagen den 19augusti och den 20augusti började jag skolan. De körde igång stenhårt! =) Jag har dock tagit bort två ämnen som jag redan läst och lagt till programhantering istället. Blir nog bra men jag vet inte alls hur mkt tid jag kommer ha för något.. Men men så länge mina barn får tiden som är över så e jag nöjd. Hemmet får väl förfalla =) Hoppas dock att kunna ha tid att skriva av mig här ibland då jag känner att det kan behövas!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards