Alla inlägg den 5 september 2010

Av Therese - 5 september 2010 21:04

Ja så är det... Kl halv tio lördag morgon fick jag ett telefonsamtal av Kirsi som undrade om jag ville följa med på kryssning.. En av tjejerna hade blivit sjuk och var hemma... Ehh ja sa jag men jag lär prata med min karl jag hör av mig snart... Pratade lite med Rikard och ringde snabbt upp och sa att jag skulle med... Tuva fick sova hos Zandra och Björn medans jag var iväg... Jäklar vad det gick undan sen.. Jag skulle äta frukost och ta fram kläder åt både mig och barnen.. Packade ihop det jag behövde och jag var väl klar ca 5 min innan Kirsi och Pasi skulle hämta upp mig...


Jag var inte alls inställd på att åka på kryssning så det tog ett tag innan jag fattade det.. Jag fick dela hytt med Pia =) När vi kom till Stockholm och vi satte oss på en pub och drack lite öl. När vi var på båten och kommit ner till hytten tog jag en dusch och sen började jag göra mig i ordning.. Jag mitt pucko hade släng ner mitt smink i en plastpåse då jag inte äger en nessecär... Mmmm men jag hade ju glömt pensel till ögonskuggan.. JÄTTEBRA när man skulle sminka sig med svart och vit ögonskugga när allt e jättenoga för att det ska bli bra men men det gick med några tops.. =) Sara hjälpe mig med håret! Tack gumman!


Vi gick upp på puben och drack lite mer öl.. Vissa mer påverkade än andra haha... Se fortsatte kvällen med mycket skratt och trevligt sällskap! Tack allihopa för en helt underbar kryssning!


Idag blev det shopping i taxfree och lunchbuffe.. Spelade lite på atomaterna men alla kan ju inte ha lika tur som vissa hehe...


När jag kom hem fick barnen lite presenter och även Rikard fick en liten! Jag mös lite med barnen som nu ligger i sina sängar! Nu ska jag bara slappa lite innan jag dyker i säng.. I morgon väntar skolan igen! =) Ha det bra Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards