Alla inlägg den 9 september 2010

Av Therese - 9 september 2010 21:40

Japp idag hade vi prov i skolan och det gick nog säkert skitbra tror jag =/ Eh det visar sig hur det gick. Nu är det iaf över.. Bara resten e kvar. Har en inlämningsuppgift jag ska göra till på måndag och jag har fastnat totalt.. Har ingen aning om hur jag ska skriva. Sen på onsdag nästa vecka har vi prov igen.. Phu blir ju alldeles slut! Nog om det.. Ikväll har jag kopplat av så jag kan få nya krafter för att få klart arbetet i morgon.


När jag kom hem från skolan idag kikade jag upp till Pia som bjöd på kaffe. Kirsi var också där så fick en trevlig stund med två fina tjejer.. O så mika förstås hehe.


Jag har många tankar som snurrar runt och jag skulle behöva få ur mig dem men det är inte så lätt.. Det är lättare att gå runt o vara tyst.. MEN jag mår INTE bra av det... Aja löser sig nog med tiden hoppas jag.


Nu ska nog jag krypa ner så man kommer upp i morgon...

Jag vill ha mer kommentarer! =)

Ha det bra! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards