Alla inlägg den 11 september 2010

Av Therese - 11 september 2010 20:22

Vi e ju lite kassa på att ta kort men några blev det under dagen!


 

Tuva öppnar några av sina paket i morse!


Tuva dekorerar sin tårta!


Den färdiga tårtan! Mycket godis gick det åt hehe


Tuva blåser ut ljusen medans några av barnen tittar på!     

Av Therese - 11 september 2010 20:00

Hej hopp.. Ska börja med att skriva lite om gårdagen för det orkade jag inte igår.. Rikard skulle till tandläkaren på förmiddagen och snälla farmor tog hand om flickorna under tiden vi åkte till fagersta. Jag lämnade Rikard vid tandläkaren och sen åkte jag och handlade det sista till tårtorna. Hoppade också in en sväng på pika boo och där hittade jag en present till Tuva. När vi kom hem ifrån Fagerst så fikade vi lite hemma hos farmor och sen åkte vi hem. Tuva och jag var ute medan Rikard la Filippan.


Väntade bra länge med att gå in och ta hand om städningen... Men men till sist var det bara att gå upp och göra skiten. Var lite småstressad över att jag var tvungen att skriva min inlämningsuppgift till skolan. Men men. Klockan blev 20.00 och då är det Idol. Finns inget som får mig att missa det =) När Idol var över slet jag fram dator och började skriva som en tok. Kl tolv var jag färdig och då var det bara att börja slå in presenter, blåsa ballonger och hänga upp dem samt göra godispåsar. Sen dök jag i säng.


Idag började dagen med att Tuva fick sina presenter från oss.. Vi firar idag vi med då jag går i skolan och dessutom har prov dagen efter hon fyller. Jag ville ha tid och kunna pyssla och leka med de saker hon skulle få av oss.. Hon blev mycket nöjd över sina presenter. Sen gjorde vi tårtorna. En fick Tuva själv dekorera och den andra dekorerade jag. Sätter in bilder strax.


Kl 14 kom Tuvas gäster och hon fick mycket fint av alla! Hon fick en pysselpåse (en påse med saxar, tejp, kritor mm. Hon fick Jättefina kläder, puzzel, och pyssel(att göra egna studsbollar) Tack alla för att ni kom och firade vår lilla sessa.


När alla gick hem gick vi ut och satt ute och drack lite mer kaffe och vi gick inte in förren kl halv sju.. Det var trevligt men myggen var lite jobbiga.. är helt sönderbiten just nu... Nu ska jag te och spela lite wii! Ha en trevlig lördagskväll! Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards