Alla inlägg den 3 september 2010

Av Therese - 3 september 2010 20:45

Usch.. vaknade på världens sämsta humör.... Men o andra sidan gör jag det nästan varje morgon.. Är verkligen inte någon morgonmänniska o dessutom var jag tröttare än tröttast! Iaf så övergick mitt humör till lite bättre iaf... Vissa saker gnager dock varje dag.. =(


Vi åkte ner till Gammelby och hälsade på Lasse efter lunch och det är ganska kul att båda mina barn vet vart saften och colan står... Filippa gick direkt fram till skafferiet och började knacka på dörren precis som om någon skulle öppna med ett glas saft i handen hehe... Jag passade på att storstäda bilen invändigt. Damsög och torkade allt.. På vägen hem stannade vi till vid ica och köpte lite lukta gott till bilen..


När vi kom från Lasse åkte jag och Tuva och hämtade Kirsi och vi åkte till Fagersta och handlade lite på lidl. Passade på att köpa godis till Tuvas kalas och sen åkte vi och köpte Kina mat! ÄNTLIGEN fick jag min efterlängtade mat... Mums! Det var sååååå gott och finns kvar till i morgon med! =)


När vi ätit gick jag och levererade lite oriflame och när jag gick hem följde Magda med så nu sitter hon och bläddrar i en av mina kataloger! Som jag tidigare nämt säg till om ni vill kika i en katalog eller om ni vill ha ett party hemma hos er!


Nu ska jag vara lite social! Men NI en sak till! KOMMENTERA lite ni som läser!

Puss och kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards