Alla inlägg den 6 september 2010

Av Therese - 6 september 2010 20:32

Ja jag e sååååå trött på att aldrig få må bra! E konstant stressad över allt som jag måste men jag har kommit till en punkt då jag inte orkar några måsten.. Dock tar jag tag i skolarbete och barnen iaf...


På lördag fyller Tuva och det ska bli kalas.. Så då måste jag alltså städa... Vilket jag gärna kan göra för att min fina dotter ska få ha sitt kalas men det är ändå ett stressmoment. Baka haha jo det kanske man skulle ha gjort men det blir det inget av för jag har varken tiden eller orken.. Tur att det finns att köpa... Tyvärr e det både billigare och godare att baka själv men men som sagt det får duga!


På torsdag är det prov i skolan igen... hoppas det kan gå likabra som sist...

Nej nu ska väl jag ta och gå in till en HYSTERISK unge som gapar halsen ur sig inne i sängen... Sen får väl jag äta något i natt om jag har tur.. Har inte hunnit med mat idag.. Tur att barnen iaf alltid har mat. Brukar bli lite kvar så då gör vi barnmatlådor för de e iaf viktigast... En annan överlever väl ett par år till.. Aja ha det så bra alla så ska jag som sagt gå o sätta mig på Filippans golv och hoppas på att hon somnar innan jag gör.. Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards