Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Therese - 3 januari 2010 20:05

Idag har vi inte gjort mycket annat än varit nere på tallåsvägen och hållt farmor Barbro sällskap när hon passade pojkarna! Tuva och Trawis lekte massor =)


Vi kom hem vid halv sju och min mor hade haft en lungn och skön dag. Kan hon behöva hehe. Jag städade undan och Tuva fick något ryck och städade sitt rum själv. Det tackar jag inte nej till och jag var noga med att tala om hur duktig hon var så hon kanske tycker det är kul i fortsättningen med.


Sen gjorde jag i ordning barnen och nu ligger Tuva i sin säng. Hon har börjat med att man ska säga älskar dig med så pipig röst som man bara kan och Rikard har lite svårt att få till en jättepipg röst. Jag sa till henne att pappa kan inte så du får nog nöja dig med att pappa gör så gott han kan. Då säger hon MEN då måste vi ju köpa en ny pappa! Gick ju inte att hålla sig för skratt hehe. Iblan kommer det så roliga saker ur de små livens munnar =)


Nu ska vi äta lite nybakt bröd som vi fick av snälla Jennt och Ronny! =) Tack så mycket! Och så blir det en komedi till det.


Morgon dagen kommer bestå av besök i fagersta på banken och arbetsförmedlingen och även en sväng in på Lidl blir det nog. Aja ha det så bra!

Tänker på dig vännen!

Ovido - Quiz & Flashcards