Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Therese - 10 januari 2010 18:53

Lördagen bjöd på kalas. Trawiz fyllde ju år i veckan så vi firade honom då. Mycket folk var det men det är alltid trevligt. Tuva hon lekte och Filippa fick smaka tårta och mosad banan för första gången! =) Mums var det tydligen!


När vi kom hem stekte mamma pankakor medan Rikard och jag plockade undan tvätt och hängde ny. Tuva ville bada innan maten så det fick hon givetvis. Inte så ofta som hon ber om det oftast får man tjata på henne att  hon ska bada hehe.


På kvällen spelade vi Madagaskar kart. Kul men lite svårare än mario kart. Får kämpa lite mer i detta spel hehe.


Idag gick jag upp vid 9. Tuva var vaken och var uppe med mormor Filippa hon sov till halv 10 eller nått tror jag. Vi åt frukost tillsammans. Färskt bröd mums! Sen blev det en ganska lugn dag. Vi åt korvstorganoff och ris och strax efter maten var det dags att åka in till västerås med mor min som skulle åka hem idag. Anna var snäll och körde in oss då vår bil inte riktigt vill vara med i kylan.


Jag sprang in en snabbis på IKEA där jag skulle köpa en pressent. Usch vad det var folk där och mycket kö. Vi åkte vidare till maxi och handlade mer mat till Filippa, våtservetter och lite mat till oss.


När jag kom hem drack jag kaffe för första gången idag. Gissa om det var gott efter en eftermiddag i kylan. Nu ska vi ha lite myskväll tillsammans hela familjen. I morgon är en dag fylld med BVC besök och annat! =)


Ha det bra alla vänner! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards